Inovație în evenimente: jurizarea de 7 luni

Cu un set de 90 de criterii de evaluare, o competiție românească a magazinelor online estompează granița dintre audit și jurizare.

 

În mod obișnuit, o competiție evaluează o performanță finală, obținută după un antrenament intensiv pe care juriul nu îl vede. E clar că Andrei Radu, organizatorul celei mai longevive competiții între magazinele online românești, n-a fost de acord cu asta.

 

A opta ediție a Galei Premiilor eCommerce (GPEC) are o perioadă de desfășurare de 7 luni, de la finalul lunii trecute, când au început înscrierile, până în noiembrie, când are loc decernarea premiilor.

 

Andrei Radu

 

Vestea proastă pentru aspiranții la diplome este că procedura de jurizare s-a înăsprit mult, conține 90 de criterii de evaluare. Vestea bună e că au voie să-și repare greșelile din mers, în timpul competiției.

 

Proprietarii magazinelor online au timp până pe 31 mai să se înscrie completând formularul de la www.gpec.ro și vor intra în competiție doar dacă respectă un set de reguli de bază, unele date de legislația română dar și norme pe care orice magazin serios ar trebui să și le auto-impună. Dintre ele: afișarea completă a informațiilor de contact, respectarea politicii de returnare a produselor în 10 zile, înștiințarea clientului despre prețul final al produselor, despre modalitățile de plată și livrare, despre politica de garanție și service etc.

 

Odată validată înscrierea, un juriu va puncta magazinele online în funcție de cât de mult sau puțin respectă cele 90 de criterii de evaluare. Participanții vor putea discuta cu membrii juriului punctajul și vor fi consultați în privința modului cum l-ar putea crește. După ce o fac, juriul aplică din nou grila de evaluare și sunt aleși câștigătorii.

 

”Anul acesta cel care va ajunge pe scenă cu diploma în mână va putea spune <wow, chiar sunt tare>”, anticipează Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce.

 

Fraza care spune că important e să participi, nu să câștigi, începe să aibă un sâmbure de adevăr.

 

 

Dacă ai un magazin online, înscrie-l la Gala Premiilor eCommerce completând formularul de aici. Succes!

Alte articole