Das Claudoskop: Un fan de 174 de dolari

Parodia iSteve nu e deloc amuzantă. Fiecare fan de Facebook al unui brand costă 174 de dolari. Co-fondatorul Pirate Bay, acuzat de hacking și fraudă. Das Claudoskop.

Alexander Polli / Facebook

 

Ne-am uitat și noi la filmul biografic / parodie iSteve, realizat de Funny or Die. Cu Justin Long, tipul care joacă rolul Mac-ului în celebrele reclame Mac vs PC, îl interpretează pe Steve Jobs, în timp ce Jorge Garcia din Lost intră în pielea lui Steve Wozniak. Parodie, ca parodie, dar filmul e foarte prost. Wozniak e din oficiu grasul de care râde toată lumea încă de la început, deși colegul lui Jobs nu era durduliu în primii ani în care cei doi s-au cunoscut. Jobs are un soi de aventură virtuală cu Melinda, soția lui Bill Gates, deloc amuzant, oricât ne-am chinuit să înțelegem. Și la un moment dat, o fază în care Jobs se dovedește un robot, iar un inginer chinez îi dă restart pe melodie de Windows. Slab, foarte slab. Dacă totuși aveți chef să-l vedeți și voi, o puteți face aici.

 

Cât mai costă un fan pe Facebook pentru un brand? 174 de dolari, cu 28% mai mult decât în 2010, potrivit companiei de social media marketing Syncapse. Această sumă diferă, evident, de la brand la brand. Astfel, un fan de Facebook al brandului Zara costă 405 dolari, în timp ce unul al Coca-Cola costă doar 70.

 

Credit: Syncapse

 

Deși încă servește detenția de un an decisă în 2009 în contul Pirate Bay, Gottfrid Svartholm Warg, unul dintre co-fondatorii site-ului de torenți, este din nou pus sub acuzare. De data asta fără legătură cu Pirate Bay, ci cu acțiuni de hacking și fraudă la adresa unei bănci, a unor agenții guvernamentale și a unor firme.

 

Cea mai bună săritoare de coardă din lume. Un sport extrem în toată regula.

 

 

Pilotul de costum zburător Alexander Polli trece ca vântul și ca gândul printr-o gaură de munte, undeva în Spania. Țineți-vă respirația! Pentru că la 250 de kilometri pe oră nu e de glumă.

 

Alte articole