(01) Aprilie spulberat

Twitter pe bani pentru vocale; se închide YouTube; căști pentru pisici de la Sony; costume de Iron Man la un sfert de milion de dolari – giganții tehnologici ne duc de nas cu promisiuni cusute cu ață foarte albă în prima zi de aprilie.

Foto: virgin-atlantic.com

 

E timpul pentru glumele high-tech, ediția 2013, iar Das Cloud a făcut o selecție a celor mai reușite.

Cu un an în urmă trecute fix, consumatorii de high-tech erau seduși și abandonați de farse cu burghiuri Virgin Atlantic ce sfredelesc până în centrul Pământului, cu gogonata aplicație Google pentru net pe telefon cu disc, GoRO, sau cu un Conan O’Brien care anunţa că a cumpărat Mashable. E timpul pentru glumele high-tech, ediția 2013, iar Das Cloud a făcut o selecție a celor mai reușite. Citiți-le la noi, ca să nu le dați crezare în altă parte.

 

Twitter fără vocale

 

Serviciul de micro-blogging introduce începând de azi un abonament de 5 dolari / lună, care îți permite să folosești și vocale. Asta pentru că, începând cu 1 aprilie, Twitter a anunțat că doar consoanele vor mai fi gratuite pentru utilizatori. Potrivit companiei, mișcarea nu doar că va spori veniturile Twitter, dar îi va face şi mai pricepuţi în arta conversaţiei condensate pe utilizatorii care nu vor să plătească abonamentul.

 

Google ne duce de Nose

 

Compania lui Page and Brin s-a specializat într-o avalanșă de glume de 1 aprilie de-a lungul anului, iar în 2013 nu e mai prejos. Mai întâi, Google a anunțat cât se poate de serios că YouTube se închide.

 

“Astă seară, la miezul nopții, YouTube.com nu va mai accepta video-uri de la utilizatori. După 8 ani minunați, a sosit timpul să revizuim tot ce s-a încărcat până acum și să alegem un câștigător”, anunță Tom Liston, director de comunicare YouTube. Totul se va șterge, iar pentru a afla câștigătorul trebuie să așteptăm până în 2023. Gluma este făcută în parteneriat cu The Onion, iar întreaga vrăjeală poate fi urmărită mai jos.

 

 

Google a lucrat puțin și la Gmail pe care l-a transformat în Gmail Blue. La propriu, tot serviciul de email va fi albastru de acum înainte. Project managerul Google Richard Pargo spune, “Gmail e în continuare Gmail, doar că mai albastru”. Nu se specifică dacă există posibilitatea de opt-out, așa că luați-vă adio de la orice alte culori atunci când vă verificați inbox-ul pe Gmail.

 

 

Google Search a suferit, deasemenea, o schimbare majoră: Nose. Care, deși e în variantă beta, face exact ceea ce spune: ajută utilizatorii de internet să caute mirosuri online. Nose este prezentat “ca o funcție olfactivă revoluționară ce permite userilor să caute mirosuri”. Ca să înțelegeți mai bine cum suntem duși de nas, un video de prezentare a noului serviciu Google.

 

 

Cea din urmă glumă marca Google e legată de cartografie și își provoacă utilizatorii să caute comori pe câteva hărți nou lansate. Treasure Maps explorează harta unui anume William “Captain” Kidd, pierdută acum peste 300 de ani în adâncurile oceanului. Încercați și voi să descoperiți ceva comori aici. Dar urmăriți mai întâi “tutorialul” video de mai jos.

 

 

Căști pentru pisici de la Sony

 

Compania japoneză Sony a anunțat lansarea unei linii de produse tech pentru animalele de companie. Se numește Animalia, iar câinii, pisicile și hamsterii din toată lumea le așteaptă cu sufletul la gură. Că doar ele nu știu ce e aia 1 aprilie.

 

Sony Animalia

 

 

Câmp de forță protector pentru smartphone-uri

 

MobileInsurance.co.uk s-a gândit că o bună strategie de marketing de 1 aprilie ar fi să anunțe lansarea unei tehnologii care încorporează un câmp de forță à la Star Trek care protejează telefoanele mobile în cazul unui impact. Atâta doar că o astfel de tehnologie inventată ar scoate pe veci din ecuație companii de asigurări precum MobileInsurance.co.uk.

 

Costum de Iron Man

 

De 1 aprilie orice este posibil, inclusiv să îți cumperi un costum de Iron Man pentru 250.000 de dolari. E drept că e versiune pentru consumatori, fără arme, prin urmare. Dar capacitățile de zbor și sistemele de senzori integrate merită toți banii ăștia.

 

Seidhr de la Nokia

 

Compania finlandeză de telefoane mobile încearcă de 1 aprilie să lanseze un rival la proiectul Glass al celor de la Google. Seidhr este un cozoroc bazat pe tehnologia grafenului transparent, care proiectează o interfață plutitoare în ochii utilizatorului. Poți face fotografii și video-uri panoramice, la calitate HD, și, în plus, e dotat cu tehnologie eye-tracking pentru a face un zoom discret ori de câte ori este nevoie.

 

 

Avion cu podea transparentă

Umfleaza.ro

 

Compania aeriană Virgin Atlantic a anunțat lansarea unui model de aeronavă Airbus A320, cu podea transparentă. Ceea ce înseamnă că pasagerii vor putea să se uite cum arată norii de sub picioarele lor atunci când zboară.

 

Umflează.ro

 

Și lumea tech autohtonă s-a ținut azi de farse. S-a lansat umflează.ro, o aplicație care te ajută să rezolvi definitiv problemele de cashflow. Este ideală pentru cei care fac proiecte și vor să bage din burtă ore suplimentare celor care îi plătesc. Momentan e în beta, dar așteptăm să meargă strună în scurt timp.

Alte articole