Generația multiscreen. Pași de seducție

Telefon + laptop + tabletă + tv – ochii noilor consumatori se îndreaptă înspre tot mai multe display-uri, iar marketerii trebuie să țină pasul cu atenția lor tot mai distributivă. Ce trebuie să facă azi brandurile să nu scape nici o privire avizată din ecuație?

Foto: good-wallpapers.com

 

Consumul de conținut pe device-uri mobile crește de la lună la lună. Fiecare al zecelea român deține în clipa de față un telefon mobil cu conexiune la internet, iar 1% dintre aceștia s-au înarmat deja și cu câte o tabletă.

 

Brandurile țin însă greu pasul cu noile obiceiuri de consum ale românilor. Numai 10% dintre societățile comerciale autohtone au un website funcțional, iar dintre aceste platforme online, peste 80% au ratat deja startul revoluției mobile. Mobile marketing și mobile commerce sunt noile arme digitale.

 

Das Cloud a prezentat în cadrul conferinței AdRev, desfășurată săptămâna trecută, un ghid pentru cei care vor să țină pasul cu noile obiceiuri de consum ale românilor über-mobili. Cei care n-au ajuns pe 3 decembrie în club Control pot urmări mai jos un slide show al prezentării.

 

Alte articole