Das Claudoskop: iMirosofoane

Das Claudoskop este un rezumat zilnic al celor mai proaspete știri din tech, business și design.

Foto: AP Photo/Mark J. Terrill

 

Rechinii, vedetele emoticoanelor Facebook.

A stat cât a stat Facebook pe gânduri, dar în cele din urmă și-a făcut curaj și a dat drumul la emoticoane pe site. Nu doar in mesaje private, ci direct pe wall. E drept că doar în comentarii, dar tot e ceva. Rechinii sunt cei mai tari, folosiți-i cu încredere. Pentru o listă completă de emoticoane, intrați aici. Și pentru o interpretare corectă a lor, citiți și un articol Das Cloud pe teme de sentimente reale și emoticoane.

 

Știați că există ceea ce se numește dark social? Social sharing-ul nu se reduce, așa cum suntem înclinați să o credem cei mai mulți dintre noi, la Facebook, bloguri și Wikipedia. Mai e și acel dark social, linkuri ce sunt scăpate din vedere, dar care circulă nestingherite pe rețele de IM sau mail. The Atlantic a măsurat că peste jumătate din traficul lor vine din acest social întunecat. E un volum mai mare de trafic decât cel de pe Facebook, Twitter, Reddit și Digg la un loc!

 

Utilizatorii de rețele peer-2-peer cumpără cu 30% mai multă muzică decât o fac cei care nu înroșesc zi de zi torenții. O spune un studiu făcut în SUA și Germania.

 

Un accesoriu de iPhone care permite să trimiți miros la distanță. Mirosofoane sau ceva de genul ăsta se vor numi următoarea generație de device-uri ieșite din secretele laboratoare de neuromarketing din țările dezvoltate ale lumii.

 

Cum arată naveta spațială Endeavour într-o excursie pe străzile din Los Angeles? Gigantesque!

Alte articole