Das Claudoskop: Brand hacking, sport olimpic

Das Claudoskop este un rezumat zilnic al celor mai proaspete știri din tech, business și design.

Sursa: lodnon2102oimplycs.com

 

O atletă grecoaică, pe numele ei Voula Papachristou, a fost trimisă la plimbare de către echipa olimpică elenă după ce a postat pe Twitter săptămâna asta un mesaj cam rasist de felul lui: “Cu așa mulți africani în Grecia, țânțarii de Nil vor putea avea, în sfârșit, mâncare de acasă”. Scurt pe doi, fără să trebuiască să se dopeze sau să pună o biată piedică unei adversare.

5 x 5 = 25, spune Google

 

Dacă vreți să faceți un calcul matematic cu ajutorul Google, acum e și mai simplu. Pentru că la un search cu 5×5 nu apare direct rezultatul 25, ci și un calculator gata să ajute la orice alt calcul.

 

Marii luptători anti-corporatiști sabotează cum știu ei mai bine Jocurile Comercial-Olimpice de la Londra. Bunăoară, printr-un website, lodnon2102oimplycs.com, ce servește știri alternative, care ignoră toți marii deținători de branduri ce au dat bani serioși să se afișeze vara asta la Londra alături de atleți.

 

Super Mario adus la viață cu 7.000 de bilețele Post It. Minunat!

 

 

Adidas e partener oficial la Jocurile Olimpice. Nike nu e însă mai prejos. Într-o reclamă simpatică, producătorul de echipament sportiv aduce odă atleților obișnuiți:

 

Alte articole