Das Claudoskop: Facebook pe la gene

Das Claudoskop este un rezumat zilnic al celor mai proaspete știri din tech, business și design.

Foto: flavorwire.com

 

Rețeaua socială Digg se vinde pentru jumătate de milion de dolari. Pionier în epoca social media, Digg a fost evaluat, în vremurile lui bune, la 160 milioane de dolari. Despre cum se întâmplă ascensiunea și decăderea unei rețele sociale, de citit articolul din Wall Street Journal.

Yves St Laurent pour Facebook

 

Yves St Laurent se pregătește să lanseze o linie de farduri dedicată Facebook. E în ediție limitată, se numește “Pure Chromatics Devoted To Fans”, și, evident, e cu mult albastru. Costă doar 39 de lire sterline.

 

Pantofi de alergat printați 3D. Nu se va întâmpla la această Olimpiadă, dar nici nu suntem departe. Ideea aparține unui student de la Royal College of Art din London, iar o pereche de ghete gata imprimate cântărește doar 96 de grame.

 

Procter & Gamble a făcut, cu ocazia Jocurilor Olimpice, un clip cu copii pe post de atleți. Dacă e cineva care să se priceapă bine la șantaj emoțional, apăi P&G se numesc.

 

 

Aveți idee cum arăta primul logo Apple? Cam așa. O listă de proto-logo-uri pentru branduri celebre găsiți aici.

Alte articole