Make latex, not war!

Un joc de Facebook îți livrează prezervative sub nas. Trebuie doar să aduni suficiente puncte construind o fabrică de latexuri bine lubrefiate, iar un băiat de la poștă îți va aduce acasă atâtea cutii de Love Plus încât să roșești până în vârful urechilor dacă le ridică mama în locul tău.

Personajele jocului Love Factory

 

Ca să se apropie și mai tare de clienții lor, tot mai multe companii dezvoltă jocuri sociale. Fenomenul se numește gamification, iar Das Cloud a scris recent un articol dedicat acestui tip de engagement pe care brandurile îl fac cu fanii lor de pe online, în general, și de pe Facebook, în special.

 

Prima inițiativă românească de acest fel a aparținut companiei Roșia Montană Gold Corporation, care a lansat în martie Orașul Minier, un joc în care utilzatorii Facebook pot să-și construiască propriile exploatări aurifere. Pe acelaşi model, Lovel Plus ne propune acum un joc de-a fabrica de prezervative, Love Factory.

47% din populația urbană cu vârste între 18 și 35 de ani din România se joacă pe Facebook

 

La fel ca într-un Farmville veritabil, îți construiești un mic sau mare imperiu, după timpul pe care ești dispus să îl aloci. Doar că totul se desfășoară nu în jurul unor vaci rumegătoare, ci în jurul latexului: construiești linii de producție tot mai performante, te ocupi de achiziția de materie primă, produci și testezi milioane de prezervative, le vinzi, iar, cireașa de pe tort, primești prezervative la tine acasă pentru punctaje bune.

 

Proiectul a fost dezvoltat timp de un an de către echipa Love Plus, împreună cu Maria Negruță, Social Game Designer la Digital Cookies și compania locală de dezvoltare Assist Software. Jucătorii sunt însoțiți în aventura lor de 5 personaje, printre care și un roboțel pe nume MARU.

 

“Pentru Love Plus, acest proiect înseamnă inovație”, a declarat în cadrul unei conferințe de presă Lia Vasilescu, Brand Manager, Love Plus. “Fiind experți în producția și testarea prezervativelor, ne dorim să transmitem această expertiză ne-consumatorilor și să le oferim ocazia de a-și dovedi talentul de antreprenor virtual, dar și de a fi alături de prietenii lor. Nu este nici un proiect de promovare agresivă, nici o campanie de vânzare pe termen limitat, ci o modalitate inovatoare de interacţiune cu publicul larg şi de reafirmare a personalităţii mărcii Love Plus”.

 

Pentru a lansa jocul Love Factory, Love Plus a realizat o serie de studii de piaţă, din care a reieșit faptul că 47% din populația urbană cu vârste între 18 și 35 de ani se joacă pe Facebook. Jocurile preferate ale românilor sunt Farmville, Cityville, Mafia Wars, FIFA Manager și The Sims Social. Majoritatea bărbaților petrec peste jumătate de oră pe zi jucându-se, iar femeile între 15 și 30 de minute. Elementele preferate ale jocurilor țin de competitivitate, de interacțiunea cu prietenii și ideea din spatele jocului.

 

Urmăriți mai jos un video de prezentare a jocului Love Factory.

 

Alte articole