Das Claudoskop: Google face scufundări. Reclamele recunosc sexul. Cash Mobs.

Das Claudoskop este un rezumat zilnic al celor mai proaspete știri din tech, business și design.

Catlin Seaview Survey

O variantă subacvatică a Google Street View. Mai precis, un tur fotografic de zile mari prin Marea Barieră de Corali din apropierea Australiei. Proiectul se numește Catlin Seaview Survey și e un joint venture între Google și University of Queensland.

 

Un nou fenomen social: Cash Mobs. Similar cu flash mob-urile, cash mob-urile adună împreună consumatori convinși să cheltuie bani pe produse locale pentru a sprijini comunitatea din care fac parte. Până în prezent, ideea a prins în 32 de state din SUA și Canada.

 

O reclamă stradală din Londra știe dacă ești bărbat sau femeie. E vorba, mai exact, de o reclamă interactivă, plasată în stațiile de autobuz, care utilizează tehnologia facial-recognition pentru a stabili genul persoanelor care sunt prin preajmă. Cu 90% acuratețe în recunoașterea sexului, nu stăm rău.

 

Cum au evoluat 12 logo-uri de branduri celebre și cum vor arăta ele peste încă vreo câțiva ani buni. Cam previzibil: se merge spre simplificare. Cu o singură excepție: Motorola, mereu surprinzătoare.

 

A, și azi e Dragobetele și ziua de naștere a lui Steve Jobs.

Alte articole