Brainient primește o investiție de 1,8 milioane de dolari

Brainient, o companie ce dezvoltă o platformă interactivă de publicitate video online, a primit suma de 1,8 milioane de dolari de la un grup de investitori, reprezentați de fondul de investiții ceh Credo Ventures. Printre clienții companiei se numără Samsung, Volvo, Fox Networks, Hotmail și Reebok.

Emi Gal

Emi Gal, cofondator și CEO al Brainient, a precizat pentru Das Cloud că pachetul vândut este unul minoritar, dar că nu dorește să ofere mai multe detalii. Banii urmează să fie folosiți la mărirea echipei și deschiderea unui nou birou la New York. Dacă biroul din București este responsabil de dezvoltarea produselor companiei, cel de la Londra (și în curând cel de la New York) este responsabil de client service și vânzări.

Până la sfârșitul acestui an, Brainient urmează să intre pe profit, conform lui Gal care nu dorește să precizeze veniturile companiei. În funcție de rezultatele financiare din acest an, reprezentanții companiei vor decide dacă se vor așeza din nou la masa de negocieri.

Emi Gal a pus bazele Brainient, inițial firmă de software care producea aplicații web și de telefonie mobilă, la vârsta de 19 ani, în România iar la 23 de ani s-a mutat la Londra.

Anterior acestei tranzacții compania a mai trecut prin 3 runde de finanțare în urma cărora a primit 900.000 de dolari.

Alte articole